שיפוץ נכס מניב: הפכו את בית המגורים למקום שאפשר להתפרנס ממנו בנדלן

שיפוץ דירה לנכס מניב אינו עוד שיפוץ מקרי אלא פרויקט שצפוי להפוך את הבית שלכם למקור פרנסה. ניתן יהיה להשכיר את חלקו לדייר נוסף מבלי שפרטיותכם תיפגע. כיצד זה קורה? אנו חברת בינוי מקצועית המהווה קבלן רשום לפיצולים והריסות. באמצעות הפרויקטים שלנו, דיירים רבים הפכו את מקום משכנם גם למקור פרנסתם באמצעות פיצול החדרים והכשרתם כחדרי מגורים נפרדים. כך זה נעשה.

הפרדת החדר המניב מהבית שלכם

ההפרדה נעשית באמצעות שיפוץ בית הכולל בניית קיר בטון בינכם לבין החדר שהחלטתם להקדיש למטרת השכרה. בכך, אתם למעשה יוצרים 2 ישויות מגורים נפרדות שיתפתחו בהמשך ל- 2 מקומות מגורים בפועל. האחד קיים, שלכם, השני מוכשר ברגעים אלו ממש עבור שוכר עתידי שתשכנו שם.

ייעוד החדר לסוג ההשכרה המבוקש

ניתן להשכיר את החדר לדייר זמני מאד, למשל תייר שמגיע לתל אביב, חיפה או ירושלים למספר ימים, או לדייר קבע שצפוי לחתום על חוזה שכירות ולגור לפחות שנה במקום. בעוד במקרה הראשון, בדרך כלל מפצלים את החדר שהופרד למקלחת ושירותים בלבד, כשהמטבח שיהיה בשימוש הוא המטבח שלכם בימים ובשעות שאתם קובעים (או פשוט בהשגחתכם) במקרה השני כל התשתיות צריכות להיות ברשות הדייר, כולל מטבח, מה שאומר שהחדר המניב מראש צריך להיות מאד גדול, למשל מרתף של דירה שרוחבו כרוחבה, או לשון מרפסת מאד גדולה.

הסדרת החדר כמקום מגורים עם כניסה משלו

בשלב זה יש לתכנן את הכניסה לחדר המופרד. לאחר שהוא גם הופרד מהבית שלכם וגם פוצלו בתוכו חדרי תשתית, יש לדאוג לכך שהדייר יוכל להיכנס למבנה שבניתם לו מבלי לפגוע לכם בפרטיות. במרתפים למשל מאד מקובל שהמדרגות פשוט יהיו בחוץ במקום בפנים. במרפסות בקומות גבוהות פשוט סוללים מדרגות עולות מהחצר, כשהחלון החזיתי מוסב להיות דלת כניסה.

בניית גמרים להשבחת החדר המניב

שיפוץ נכס מניב מומלץ ליישום עם גמרים איכותיים שימשכו שוכרים, החל מפרקטים מלמינציה שנחשבים יחסית לא יקרים, ועד משטחי עץ יוקרתיים, PVC או רצפת שיש יוקרתית. שיפוץ נכס מניב צריך להיות מאיר עיניים על מנת למשוך אליו דיירים. אנו עושים תמיד את המיטב בתחום זה!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן