שיפוץ דירה קומפלט

שיפוץ דירה קומפלט

מתגוררים בדירה שכבר לא עונה על הצרכים שלכם ורוצים לשפץ אותה? רכשתם דירה ישנה ומוזנחת ואתם רוצים לבצע שיפוץ בית ישן על מנת שיהיה ראויה למגורים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

הליך שיפוץ דירה קומפלט הוא מורכב ולא פשוט. בפרויקט מהסוג הזה מחליפים מערכות חשמל, אינסטלציה ונכנסים ממש אל תוך המרכיבים הפנימיים והעמוקים ביותר של הדירה על מנת להשלים את השיפוץ בצורה הטובה ביותר ולהפוך את הדירה הישנה לכמו חדשה לחלוטין.

כמובן, בסוג כזה של שיפוץ רמת המורכבות הינה גבוהה מאוד, ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי הפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר, ואם אתם רוצים להשלים את הפרויקט בהצלחה תוך עמידה בזמנים ובתקציב, אנחנו כאן בשבילכם.

איך זה עובד?

העבודה שלנו מחולקת לשלושה שלבים:

  1. תכנון – השלב הראשוני הוא שלב התכנון בו אנו עובדים יחד אתכם על מנת לתכנן את השיפוץ הנכון עבורכם, בהתאמה לדירה ולמבנה שלה, לסביבה, לצרכים האישיים שלכם או החזון שלכם וכמובן -בהתאמה מלאה לתקציב שלכם כך שהסך הכולל של עלות שיפוץ דירה לא יהיה גבוה ממה שתכננתם. אנו מקפידים לבצע תכנון בו אתם לא צריכים להתחיל לגייס סכומי כסף גבוהים מאוד ולבצע שיפוץ הרבה יותר יקר ממה שחשבתם, אלא נדע כיצד למטב את התקציב שלכם על מנת שתוכלו להוציא ממנו את הטוב ביותר.
  2. ניהול – בפרויקט של שיפוץ דירה קומפלט מעורבים גורמי מקצוע רבים מאוד, והניהול הנכון של כולם, ושל הפרויקט עצמו, הינו חשוב מאוד. צוות המומחים שלנו ידאגו לנהל נכון את אנשי המקצוע והספקים השונים, לנהל את לוחות הזמנים, את התקציב וההוצאות וכל פרט קטן אשר יחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש וזמן.
  3. ביצוע – אנו מלווים את הפרויקט לאורך כל שלבי הביצוע, גם ברמת הניהול וגם ברמת ההתאמה הדינאמית לאורך הפרויקט. לעיתים תוך כדי עבודה מתגלות בעיות המחייבות שינוי, גם מבחינת לוחות הזמנים וגם מבחינת עלויות, ולכן כאשר אנשי מקצוע מומחים מעורבים לאורך כל תהליך הביצוע אתם לא צריכים להיות מוטרדים כלל מהבעיות הללו ולהיות רגועים ובטוחים כי כל מקרה בלתי צפוי ייפתר על הצד הטוב ביותר.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן