פיצול דירה חוקי במקצועיות יתרה מקבלן רשום

מהו פיצול דירה חוקי במסגרת שיפוץ כללי לבית ומדוע הוא מאד נחוץ למשכירי דירות? פיצול דירה חוקי הוא הליך בו דירה גדולה ניתנת לפיצול למספר דירות על מנת לאפשר לשכן במקום מספר משלמים במקום משלם-בודד. בדרך זו אתם יכולים לחלק את הדירה שלכם לכתובות נפרדות (עם כניסות א', ב', וכד') ולהקצות לכל דייר או משפחה את השטח שלהם. בדרך זו רמת הסמך שתתקבל הכנסה חודשית מנדלן תהיה יחסית בטוחה גם בזמנים שקשה למצוא שוכרים, משום שכאשר פיצלתם דירה, הגדלתם בפועל את כמות אפשרויות האכלוס שלכם.

עבודה מקצועית ללא לאות בהתאמה לציפיותיכם

אצלנו פרויקט שיפוץ דירה הכולל פיצול דירה חוקי מתהווה על פי התנאים שלכם. ניתן לבנות את הכניסות הנפרדות לכל דירה בחצר, במרחב דירתי חיצוני או אפילו בתוך המבנה, כשהכניסה אליו משמשת את כל הדיירים והדלתות המפוצלות ניתנות לנעילה על ידם. את הארכיטקטורה של הפיצול אנו נציג לכם, לרוב עם מספר לא קטן של אפשרויות בחירה, ואתם תוכלו להחליט במה אתם בוחרים בשביל ליישם פיצול דירה חוקי.

בנייה חוקית בהתאם לתקנים

אנו ננפק לכם אישורי פיצול ונדאג ליישם אותו בדרך חוקית, בה הכניסה של כל דייר לדירה המפוצלת שלו נפרדת ולא פוגעת בפרטיותם של דיירים אחרים. אנו נציג לכם את מכלול האפשרויות ליישם זאת ונצייד אתכם בכל אישורי הפיצול המתאימים על מנת שלא תהיה לכם בדירה בעיה של אכיפה. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם שקט תעשייתי בעת השימוש בנדלן שלכם, תוך שהדיירים נהנים מכניסות נפרדות ואתם מהכנסה גדולה ובטוחה יותר מימיה של הדירה במצב מאוחד.

גימור מושלם ואטרקטיבי שימשוך שוכרים רבים

אחרי הכל, לא כל שוכר ישוש לגור בשטח מפוצל. אבל באמצעות בנייה מפוארת ושיווק נכון של הנכסים שלכם, הכל אפשרי. אנו נספק לכם בנייה מפוארת עם צביעה מדוגמת, קירות מבטון איכותי ודלתות כניסה מפוארות לכל שטח מגורים מפוצל. כמו כן, נוכל לספק לכם עצות חכמות למשיכת דיירים כך שהעסקה לא תיראה להם כמו פיצול דירות אלא כפתרון דיור רגיל. לדוגמה, אנו ממליצים לחלק את הכתובת שלכם לכניסות א', ב' וכד' כדי ליצור אווירה שמדובר בבתים נפרדים ולא מפוצלים. זה, ובנייה חכמה שלנו יביאו דיירים לא מעטים לחזר על הפתחים שלכם ולרצות לגור אצלכם בנכסים.

\

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן