עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט

עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט

עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט

יש לכם חדר אמבטיה מיושן ואתם חושבים מה יכולה להיות עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט בכדי להחליט האם זה מתאים לכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

חשוב להבין כי כאשר מדברים על עלות שיפוץ דירה באופן כללי או רק חדר אמבטיה בנפרד קומפלט השלב הראשון שצריך לבצע הוא התכנון. אתם צריכים להתחיל לחשוב על השיפוץ עצמו ומה הוא יכלול, העיצוב אילו אתם שואפים ועוד בהתאם לתכנון יהיה ניתן להגדיר את העלויות וכך תוכלו להעריך את הפרויקט בצורה טובה יותר.

מה טווח המחירים?

כאשר מתייחסים לנושא עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט יש לקחת בחשבון התייחסות למגוון רחב של פרטים אשר ישפיעו על מחירון שיפוץ דירה ואמבטיה בכלל הכללי. לדוגמא:

  • החלפת אמבטיה והעברה למקלחות תעלה בין 4500 ש"ח ועד 7000 ש"ח לערך.
  • פירוק והתקנה של מקלחון חדש יכול לעלות בין 2500 – 4000 ש"ח.
  • עלות החלפת אסלה מסוג מונובלוק לאסלה שהיא תלויה, כולל עבודות גבס או בטון נדרשות, חיפויים וכדומה יכולה לעלות בסביבות 3000 ש"ח.
  • התקנה של כיור וברז, ללא האביזרים עצמם, תעלה 400-600 ש"ח.

אלו הן רק מעט מאוד דוגמאות, ולכן חשוב להבין מה בדיוק נדרש לבצע על מנת להעריך את העלויות בצורה הטובה ביותר.

איך אפשר להוזיל את העלויות?

אם לאחר קבלת המחיר אתם מבינים כי התקציב שלכם לא יספיק, יש לנו כמה רעיונות אשר יכולים לסייע לכם להוזיל את העלויות ולקבל סך עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט נמוך יותר:

  1. בצעו בדיקה מדוקדקת של מערכת האינסטלציה. ייתכן כי אין צורך להחליף אותה ואז במקום לשבור את הרצפה הישנה ניתן להביק ריצוף מעליה ולחסוך כמה אלפי שקלים בקלות.
  2. העדיפו לבחור אריחים בגודל סטנדרטי, מידות שונות ולא רגילות יעלו יותר, וגם העבודה איתן תהיה יקרה יותר.
  3. בדקו האם ניתן להסיר את החיפוי הישן מהטיט בקלות ולהדביק מבלי לטייח, הדבר יכול לחסוך זמן עבודה רב ולא מעט כסף.
  4. את הרכישות שלכם נסו לבצע באותה החנות. לדוגמא, אם תרכשו אמבטיה, כיורים, אסלות, ברזים וכדומה מאותה החנות, תוכלו לקבל הנחה משמעותית על הרכישה כולה וגם לחסוך כפל בעלויות משלוח אליכם הביתה. כאשר כל פריט נרכש מחנות שונה סך הרכישה הכוללת עשוי להיות הרבה יותר יקר.

 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן