עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט אצלנו ביחס לאחרים

עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט אצלנו מזכה אתכם בתמורה מלאה בכל פרויקט! אנו מתמחים בשיפוץ כל תשתית בחדר אמבטיה ומבצעים זאת באהבה רבה ובמקצועיות. שיפוץ חדר אמבטיה כולל בחובו את יישום המשימות הבאות, אשר יעמידו לרשותכם את חדר נקי, כמו-חדש ועם תשתיות איכותיות שיישמרו לאורך זמן ולכן מחירון שיפוץ דירה מושפע בהתאם לעבודות הנדרשות.

חידוש אמבטיות באמצעות מילוי אימייל או אקריל בגיגיות

אמבטיות הן לא מוצרים שנשמרים כמו חדשים. הגיגיות מתקלפות עם השנים ויש צורך בחידושן. אנו מיישמים חידוש אמבטיה עבור הלקוח בקלות וביעילות רבה ומספקים לו את כל מה שהוא צריך בשביל ליהנות שוב מאמבטיה נקייה, בצבע אחיד ומבריק, כמו חדשה. המילוי נעשה על ידנו במקצועיות יתרה, תוך הקפדה על אספקת מודל חד שכבתי בגובה אחיד בכל דיוטה בגיגית.

טיפול בקירות מעובשים ורטובים מבפנים

הסרת עובש, הסרת רטיבות פנימית, המלצה לחיפוי באמצעות חרסינה או קרמיקה את חלקי הקיר שנוטים להירטב ודאגה לספק לכם קירות כמו-חדשים שניתן להתנהל עמם בחדר הרחצה לעוד שנים ארוכות ולא לחשוש שוב מנזקי הרטיבות הבאים.

התקנות חדשות בחדר האמבטיה

התקנת חיפויי אמבטיה, התקנת מדפים חדשים, התקנת מתלי מגבות וחלוקים, התקנת מראות קבע, חציבה בקרמיקה ובחרסינה לשם תליית התשתיות הללו ללא נזק, פרט לחורים הנדרשים, ועוד. אנו מספקים גם סבוניות ודיספנסרים לכלי רחצה נוזליים בעיצובים מושלמים ומתקינים אותם באמצעות קידוח-קבע.

ליהנות משירות מושלם עם 100% תוצאה

כשאתם מזמינים שיפוץ כללי של חדר אמבטיה קומפלט אצלנו אתם נהנים מכל התמורות הנדרשות, הלכה למעשה. אצלנו תוכלו לקבל את כל מה שאתם תצטרכו כדי להשיג חדר אמבטיה בעל מראה כמו-חדש, עם תשתיות תקינות ותוצאות חסרות פשרות בכל קנה מידה.

התמורה הגדולה ביותר ביחס לעלות

אנשים רבים שואלים מהי עלות שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט ולא מבררים מספיק מה יש מאחורי העלות הזו והאם ניתן לקבל ערך מוסף כמו סיוע בשינוי עיצוב החדר, למשל. אצלנו, שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט הוא לא רק הסרת חסמים ובעיות, מילויים, חידושים והסרת עובש. אנו גם מספקים כלים המסייעים לעיצוב החדר מחדש ודואגים לביצוע עבודות בוטיק מדויקות וחזקות לאורך זמן. אצלנו, המחיר בהחלט מספק תמורה הולמת מאד, הלכה למעשה, ועל כן מומלץ לפנות אלינו ליישום השיפוץ.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן