עלות הוספת חדר לדירה מקבלן רשום

לא יהיה זה סוד לומר כי אחד היעדים בנכס למגורים הוא ההתרחבות. משפחות גדלות, ילדים נוספים לגור בבית ונדרשים חדרים נוספים לשם כך. אם יש לכם חדר מאד גדול, מסדרון רחב יריעה, או מרפסת שמש בגודל של חדר, ניתן לסגור את המרחבים הללו למרחב נפרד. המשמעות היא הוספת חדר נוסף לאותו בית מגורים, מה שיספק פתרון לדייר הנוסף. עלות שיפוץ דירה והוספת חדר לדירה מקבלן רשום תלויה במספר פרמטרים שכדאי להכיר.

היקף תשתיות הבינוי הנדרש

ישנם פיצולים שמשרתים רק את הדייר שגר באותו חדר, והם נחשבים לא יקרים באופן יחסי. לדוגמה, חדר שינה שבחזיתו ישנה מרפסת שמש והיא צריכה להיות מוסבת לחדר שירותים פרטי. פיצול זה דורש בסך הכל לבנות קיר חציצה, ואם המרפסת פתוחה, לסגור אותה. במרפסת שהיא כבר סגורה ורק הקיר המפריד והדלת נדרשים המחיר הוא הכי פחות יקר. לעומת זאת, כאשר מדובר בחדר שניתן להגיע אליו באופן עצמאי מבלי לעבור בחדר של מישהו אחר, עם כניסה נפרדת, העלות יותר יקרה משני טעמים: נדרשות יותר תשתיות בינוי וגם ניתן יהיה להשתמש בחדר הזה למטרת השכרה ובכך לנתק אותו ממצבת יתר חדרי הבית ולכן ברור שמי שדורש דרישה כזו בא עם מניע כלכלי, בנוסף לדרישה למגורים עבור איזשהו דייר מתוך המשפחה.

איכות ההוספה – חומרים וכלים נדרשים

גם כאן, ככל שהמחיר של החומרים והכלים יקר יותר, עלות שיפוץ בית עם הוספת חדר לדירה יקרה יותר. קיר מפריד מגבס הוא הכי פחות יקר, לעומת קיר בטון מזוין שנחשב ליקר ביותר, וכמובן שפיצול לשם בניית ממד מקירות מזוינים בלבד הוא הפרויקט הכי יקר. במידה והחדר כבר מופרד עם קירות ורק היותו מרפסת אינה מכשירה אותו כחדר, מדובר בפרויקט שאינו יקר באופן יחסי, כי אפשר לפתור את זה עם סגירת חורף בדמות זגוגית חלון ענקית עם וילון ולהכשיר את המתחם כחדר הלנת אורחים. במידה ואתם מעוניינים שזה יהיה החדר שלכם, כמובן שנדרש שיפוץ יותר רחב בדמות קיר בטון במקום קו החזית, עם חלון כמו בכל חדר אחר ובכך לבטל כליל את רעיון המרפסת הקדמית. מאידך, ניתן יהיה לשכן שם בדרך קבע דייר נוסף.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן