כמה עולה שיפוץ מבנה מבפנים? אצלנו – בהרבה פחות מקבלים הרבה יותר

שיפוץ הוא ללא ספק פעולה הכרחית שמתבצעת חד פעמית או באופן תקופתי כדי לשמור על המבנים מבפנים (איטום, צביעה מחדש, זיפות) או על מנת לשנות אותם בתצורה, להוסיף ולאחד חדרים, לשנות את הצבע וכד'. בחברה שלנו השאלה מהי עלות שיפוץ דירה תמיד מזכה בתשובה שהיא מחיר נמוך באופן יחסי לשוק. אבל התמורה שמקבלים גדולה לאין שעור משל כל מתחרה. אז מה אתם צריכים לדעת בקשר לשיפוץ הבא שלכם?

איטום חלונות מפני גשם וצביעה נגד עובש

אלו פעולות תקופתיות שיש לבצע על מנת לשמור על הבית אטום ומרהיב עין מבפנים, במיוחד בחורף של השנים האחרונות, כשהגשמים מבקעים גם את האיכותיים והחזקים שבחומרי האיטום והבטון. האיטום מתבצע ביעילות גם מבחינת המחיר וגם באופן מעשי. אמנם יש בחברה שלנו מחיר לחלון, אבל במידה והמבנה כולו הוזנח מבחינת איטום, ניתן להגיע להסדר לאיטום מספר חלונות במחיר מופחת מעט מן הרגיל. האיטום כולל גם צביעה נגד עובש והכנת הדירה למצב של מגורים מחדש.

איטום גגות – מתאים לכל מי שמעליו גג המבנה ולא רק תקרת פנים

עבור אנשים שגרים בקומה לא אחרונה בבניין או בקוטג' נושא זה פחות רלוונטי מאשר לאנשים שהתקרה שלהם היא גם גג המבנה: דיירי בתים פרטיים וקומות אחרונות. איטום גגות מאפשר להבטיח שמה שקורה בחלונות שלכם יקרה גם בגגות שלכם: הם ייאטמו. ניתן להזמין איטום זפת (זיפות) או יריעה ביטומנית, שהיא שכבת בטון עבה מאד המשמשת לאיטום ומונחת על הגג החיצוני. היריעה בטיחותית בשל היותה בעלת מקדם חיכוך גבוה ולכן היא מאפשרת שיטוט על הגג בבטחה, ללא החלקה.

שיפוץ דירה מחדש לשם שינוי התוואי שלה

שינוי צביעה, שינוי מערך הקירות, הוספת חדרים או איחודם, את כל אלו ניתן לבצע במסגרת שיפוץ כולל. בשל כך שהמטרה של שיפוץ זה היא שינוי התוואי, השיפוץ יארך זמן רב יותר מאשר שיפוץ לצורך תחזוקה ולכן בעלי הבית יצטרכו לגור במקום חלופי עד גמר העבודות. השיפוץ מתומחר במחיר קבלני עבור כל הפעולות שיש לבצע, כשככל שמזמינים יותר פעולות שיפוץ, המחיר לפעולה בודדת יותר נמוך. בדרך זו אנו משיבים על השאלה כמה עולה שיפוץ ולספק מחירון שיפוץ דירה מתאים כי אנו מאמינים בתגמול הלקוח על הזמנת שירותיו.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן