חלוקת דירה ליחידות דיור עבור משכירים בהתאמה אישית ממקצוענים!

אם אתם בעסקי השכרת הנדלן ואתם מעוניינים ל גדיל את התפוקה שלכם, ניתן להקצות את הבית אותו אתם משכירים לספק-הכנסה אחד לשני ספקים באמצעות שיפוץ כללי. הפרוצדורה עוברת בהליך חלוקת דירה ליחידות דיור. המטרה שלו היא להפוך את הדירה לשטח השכרה כפול ובכך להגדיל את התפוקה הכספית שלכם לחודש. יתרון נוסף שזה מספק הוא שהסיכוי שתיוותרו ללא הכנסה קטן. במידה ולא הצלחתם לאכלס את דירה מס' 1 אך כן השכלתם להכניס דייר לדירה מס' 2, יש לכם לפחות הכנסה אחת באותו חודש. בשונה מכך, כאשר ישנה רק דירה אחת ההקצאה שלכם היא לשוכר אחד בו כל ההכנסה החודשית שלכם מנדל"ן (באותו נכס) תלויה. אצלנו ניתן לממש חלוקת דירה ליחידות דיור על פי התנאים והדרישות שלכם.

הליך חוקי לחלוטין עם כל האישורים הנדרשים

אנו נדאג להוציא עבורכם את כל האישורים הנדרשים לביצוע שיפוץ דירה והפיצול. פקידי משרד השיכון, וועדות התכנון האזוריות או העירייה/ מועצה יקבלו את רצונכם לבצע את הפיצול כחוק, לאחר שנדאג לכל מה שנדרש על מנת ליישם את הפיצול ללא עבירות בנייה ושיפוצים. בכך, ניתן יהיה להכשיר כחוק את הדירה שלכם למספר דירות מפוצלות.

ביצוע הבנייה על פי הדרישות שלכם

האם כל הדיירים ייכנסו מהחצר? או שמא הכניסה תהיה ממתחם בנוי משותף שיתפצל לדירות? אתם בוחרים כיצד אתם מעוניינים לפצל את הדירה. הכניסות הנפרדות לכל שטח מגורים יכולות להיות ממומשות בחצר או במבנה משותף. הדרך לעשות את הפיצול לתקני היא לדאוג שבאותו חלל משותף אף אחד לא יגור. הוא ישמש כמרחב תמרון בין הבתים כמו חדר מדרגות בבניין משותף.

עבודה מהירה ויעילה עם כוח אדם מיומן ומקצועי

אצלנו פרוייקטי הבינוי נעשים על פי דרישותיכם! אנו נדאג לכל מה שנדרש על מנת לספק את הדרוש לפיצול דירתכם! העובדים שלנו מנוסים במשימות פיצול וייצקו את הקירות המפרידים בתוך ימים ספורים, תוך גיבוש הכניסות הנפרדות כחוק. המרחב הדירתי בו אתם משקיעים יהפוך להיות סדרה של דירות מפוצלות, אותן ניתן יהיה להשכיר למספר דיירים במקום למשלם בודד. בכך גם ההכנסה שלכם גדלה וגם רמת הביטחון שהיא תתקבל עולה. כאשר יש לכם 2 מוקדי אכלוס לפחות זה מעלה את הסיכוי שלכם להכניס בכל חודש מנכס ההשקעה שלכם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן