חלוקת דירה להשכרה

חלוקת דירה להשכרה

חלוקת דירה להשכרה

חלוקת דירה להשכרה לכמה יחידות דיור נפרדות מאפשרת לכם להרוויח יותר מהנכס שלכם. בשנים האחרונות, עם עליית מחירי השכירות באופן ניכר, לא מעט אנשים מעדיפים לחפש דירות קטנות יותר להשכרה, ולכן אלו אשר מחזיקים בדירות גדולות ויקרות מתקשים למצוא שוכרים מתאימים. זאת, יחד עם המיסוי הגבוהה, הופכים את הדירות הללו לפחות משתלמות ולכן יותר ויותר בעלי דירות גדולות להשכרה מחפשים דרך לבצע שיפוץ כללי עם חלוקת דירה להשכרה כך שיוכלו לפצל את הדירה למספר דירות קטנות יותר, להציע מחירי שכירות נמוכים יותר לכל שוכר וכך להרוויח יותר, למצוא שוכרים בקלות רבה יותר ולנהל את הנכס שלהם באופן מיטבי.

באילו מקרים כדאי לבצע חלוקת דירה להשכרה?

כאשר הנכס להשכרה גדול מכ 80 מ"ר, אזי ניתן לחשוב על חלוקת דירה להשכרה כאשר החלוקה תהיה ליחידות דיור קטנות אשר בדרך כלל יתאימו לבודד או לזוג. בבתים פרטיים ודירות גדולות הרבה יותר ניתן לבצע שיפוץ דירה עם חלוקה שתאפשר אפילו שני חדרים ויחידות דיור שיתאימו גם לזוג עם ילד או שניים.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא בכל מקום מדובר בהליך שהוא כדאי, אלא בעיקר באזורים בהם הביקוש גבוה מאוד והמחירים גבוהים בהתאם, כמו תל אביב וערי המרכז הגדולות, ירושלים ועוד.

בנוסף, כדאי מאוד לבצע חלוקת דירה להשכרה במקומות בהם הדירה יכולה להיות מבוקשת על ידי קהל יעד מתאים כמו סטודנטים, רווקים וכדומה הזקוקים לדירה קטנה ומחיר השכרה זול יחסית.

כמה זה עולה?

חלוקת דירה להשכרה איננה זולה. אתם צריכים להבין כי בחלוקה כזו עליכם לבצע השקעה כספית משמעותית בבנייה של מטבח מתאים, שירותים מקלחות, כניסה פרטית, מונה חשמל ומים במידה והשוכרים ישלמו בעצמם את החשבונות ועוד.

לכן, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה, פנו אלינו ונעניק לכם ייעוץ מקצועי בהתאם לדירה שברשותכם, כך שתוכלו לאמוד את העלויות ולאמוד את התשואה והרווחים הצפויים כתוצאה מביצוע החלוקה, מה שיאפשר לכם לבצע אותה בראש שקט, בידיעה כי יש לכם את התקציב המתאים לכך וההשקעה אכן תהיה משתלמת עבורכם.

 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן