חלוקת דירה לאכלוס כפול בהתאמה לנכס שלכם

חלוקה ועבודת שיפוץ דירה הוא שירות שמיועד למשקיעי נדלן שהגיעו למסקנה כי מהלך זה ייטיב עמם מבחינה כלכלית. במקום להשכיר את הדירה במחיר המלא שלה, ניתן לחלק, להשביח כל חלק בתשתיות מרובות יותר מאשר כשהדירה הייתה במצבה המקורי, ובכך להשכיר כל חלק במחיר גבוה יותר ממחירה של חצי דירה, מה שיעניק משני השוכרים תמורה גדולה יותר מאשר בדירה עם שוכר בודד. אנו מיישמים חלוקת דירה עבור מגוון רחב של משקיעים.

חלוקה על פי היתרים תוך שמירה על פרטיותו העתידית של כל דייר

שיפוץ בית וחלוקת דירה תתבצע כך שדייר ב' לא יעבור בשטחי הדיור של דייר א'. תהיה כניסה נפרדת לכל דייר וגם יציאה נפרדת מהמתחם הדירתי. בדרך זו ניתן יהיה למפות את הכתובות ל- א' ו- ב'. לדוגמה בית פרטי שהוגדר על ידי הרשויות כרחוב אלמוני 2 יוכל להיות מוגדר כאלמוני 2א' ואלמוני 2ב'. בבניינים משותפים לא תמיד ניתן לבנות כניסה ויציאה נפרדות אך ישנם מקרים בהם הדבר ניתן ליישום, למשל בדירות גן תחתונות.

בניית תשתיות המעידות כי מדובר בשתי דירות

לא תיבנה דלת בין דירה אחת לרעותה. מרגע תחילת הבנייה ההתייחסות תהיה כמו לשתי דירות נפרדות. לכן, מה שייבנה הוא קיר הפרדה אבל כל דירה תקבל את הכניסה והיציאה שלה, מה שיממש חלוקת דירה איכותית שניתן להשתמש בה לשכירות כפולה.

עבודה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים

חלוקת דירה תוצג לכם טרם תחילת העבודה והיא תיושם בהתאם להנחיות שלכם על מנת לספק את תוצאת הבנייה המיטבית. חלוקת דירה תיעשה עם חומרי הבנייה המובילים שייצרו עבורכם את תשתיות הבינוי המובילות אשר ימשכו קהלים רבים לנכסים שלכם.

עמידה בזמנים ויעדים ושחרור פרויקטים יעיל

אנו עומדים בזמנים שהוגדרו לנו ומספקים תוצאת בנייה מהירה במיוחד עבור מזמיני העבודות. בתום העבודה אנו מפנים פסולת בנייה ומעמידים לרשות הדייר פרויקט חלוקת דירה חדש מהניילונים. אם גם אתם מעוניינים לחלק את דירתכם, ניתן להזמין שירות זה מאתנו ולקבל את התוצאה הטובה ביותר, עם תשתיות איכותיות ובנייה מהירה במיוחד. בואו ליהנות מהטוב ביותר ולחלק את דירתכם בהצלחה יתרה!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן