השבחת נכסים באמצעות בינוי והריסה על ידי קבלן רשום

לא יהיה זה סוד לומר כי השבחת נכסים היא דרך התנהלות מקובלת בעולם הנדלן הישראלי. היא נעשית משני טעמים: או שהדייר כלל לא מעוניין להשקיע בנדלן אבל המשפחה שלו התרחבה, נולדו ילדים חדשים ויש צורך להגדיל עבורם את מספר החדרים, או שמדובר בהשקעה נדלנית, ועל כן, החדר המתווסף צריך לכלול כניסה נפרדת ותשתיות נפרדות.

השבחת נכסים על ידי מקצוענים

השבחת נכסים תיעשה על ידי קבלן שיפוץ דירה רשום שיעסיק פועלים מן המעלה הראשונה לכל מטרה: פיצול חדר קיים לתשתיות שירות נלוות כמו שירותים או חדר ג'קוזי פרטי, הפרדת אחד מחדרי המגורים מהבית באמצעות קיר וסלילת כניסה נפרדת לשם השכרתו, פיצול מסדרון או סלון ענק לבניית חדרי ילדים שנולדו, ועוד. הפרויקטים ייעשו באישור ובהסמכה, כך שתוכלו ליהנות מתוספת בנייה חוקית בראש שקט ולספק לדיירים החדשים שלכם, בים אם הם מהמשפחה ובין אם הם שוכרים, את תשתיות הנדלן הטובות ביותר האפשריות.

שימוש בחומרי בוטיק בלבד

כאשר אנו מיישמים עבורכם שיפוץ בית והשבחת נכסים, אנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר והמתאימים ביותר לפרויקט שלכם. במידה ואתם מבקשים לבנות ממד, אנו ניעזר בבטון מזוין ויוקרתי שעומד בתקני משרד הבטחון ומשרד הגנת העורף. במידה ואתם מבקשים לבנות חדר שירות נפרד כמו שירותים או ג'קוזי – נמליץ על חומרי הבנייה העמידים והכדאיים ביותר בסביבת מים. בכך, כל פעם שתצטרכו השבחת נכסים הכוללת פיצול או הריסה, אנו נספק את מרקם החומרים המתאים ביותר שיביא ליצירת ה- "מוצר" הנדלני המתאים ביותר למטרה לשמה צרכתם אותו.

הבאת הדירה לרמת גימור מושלמת

לאחר גמר הבנייה אנו נספק את הגימור המושלם על בסיס מספר הצעות, מהכי פשוטה (למשל פרקט גרמני מלמינציה) ועד אופציות יוקרתיות כמו ריצוף שיש, פורצלן, או PVC. אנו מיישמים את כל מה שצריך בשביל להכשיר את תוספת הבנייה שהזמנתם, מבדיקה שהנכס עומד בתקנים ועד אמצאת האישורים המיוחלים לשימוש בתוספות, בראשם טופס אכלוס. בכך, השבחת נכסים מבחינתכם יכולה להתממש ממש כאן ועכשיו, כשצוות מומחים מטפל עבורכם בכל מה שאתם צריכים, מיישום הבנייה בפועל, כלה בבקרת איכות מוקפדת ועד הסדרה חוקית מול הרשויות.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן