הוספת חדר שירותים משני לאורחים בבית מגורים ממקצוענים

לא יהיה זה סוד לומר כי הוספת חדר שירותים היא אחת המשימות הנדרשות לבתים בהם ישנו חדר שירות אחד בלבד. במיוחד כאשר מדובר בבית גדול עם פוטנציאל הלנה או השכרה לאחר שיפוץ כללי, השירותים הנוספים הם ממש הכרח. כיצד ניתן לממש את בנייתם? אנו נסייע לכם להביא את הדירה שלכם בדיוק למקום אליו אתם שואפים להגיע. במאמר זה נציג כמה דרכים לגבש את תא השירותים הנוסף בבית.

שירותים פרטיים באחד מחדרי המגורים

באפשרות זו, בוחרים את חדר ההורים, חדרו של השוכר שאתם מלינים בדירה או כל חדר אחר ומפצלים אותו לחדר ושירותים. במידה ואותו חדר מכיל מרפסת, ניתן לסגור אותה כחדר נוסף ובו למקם את השירותים. בדרך זו מי שנהנה מהשירותים הוא רק האדם שיש לו את המפתח וההרשאות להשתמש בחדר שבסמוך לו הם נבנו.

שירותים במרחב הדירתי הכולל

במסגרת תוכנית שיפוץ דירה, הוספת חדר שירותים כרוכה בפיצול שטח גדול ומרכזי בבית. למשל, אם המסדרון אינו צר אלא רחב שנראה כמו חדר נוסף בבית, ניתן להקצות את חלק מהמרחב כמסדרון צר ואת החלק הנותר כשירותים. תוכנית זו טובה למי שלא מתכוון להשכיר את הדירה אלא לשמור אותה למשפחתו בהרכב מלא. במידה והמשפחה גדלה, יש יותר ילדים, אתם מלינים קרוב משפחה ישיש, ואולי את ההורים שלכם, כאשר לכם-עצמכם כבר יש ילדים, אתם תהיו חייבים להסדיר הוספת חדר שירותים על מנת שיהיו מיקומים נוספים להתפנות אליהם בשעת הצורך.

בנייה מקצועית על פי כל התקנים

בחברתנו, מיישמים הוספת חדר שירותים בהתאם לשאיפתו של הדייר ועל פי המופיע בחוקי הבניה והתכנון. בכך, נהנה הדייר מכל מה שהוא מבקש על מנת להשביח את איכות החיים בשטח מגוריו. הצפיפות והאנטיציפציה להיכנס לשירותים קטנות כאשר ישנו תא נוסף. לכן, אם המשפחה שלכם נמצאת בתהליך גדילה או שהוספתם דיירים לגור בבית שלכם, מומלץ לכם מאד להיערך עם הוספת חדר שירותים. בכך, אתם מבטיחים כי יהיו מספיק תשתיות לכולם ללא דוחק וכי הבית שלכם יוכל לשרת את דייריו החדשים באותה רמה קלות שהוא משרת אתכם. הוספת שירותים לאורחים ולדיירים חדשים אקוטית עבור כל מי שגר במסגרת מגורים מרובת אנשים, במיוחד אם היא גדולה בגודלה הפיזי.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן