הוספת חדר במרפסת – לסגור את הגזוזטרה לאכלוס נוסף

אם אתם מתעניינים בהפיכת מרפסת פתוחה לחדר, אתם למעשה עושים מהלך נדל"ני חכם שתוצאתו היא הגדלת מספר החדרים בנכס. אחרי הכל, בית מגורים לא נמדד רק באדריכלות ובלשונות-המרפסות שלו, אלא בעיקר בכמות חדריו. בית עם יותר חדרים שווה יותר מבית עם פחות חדרים. המרפסת היא לוקיישן מצוין להפיכה לחדר. למי השירות מיועד? למי שבביתו היציאה למרפסת הייתה ציבורית ולא מתוך חדר מגורים אחר, שכן אז המשמעות היא שהדייר הנוסף שילון או ישתמש בחדר זה יצטרך לעבור דרך החדר בו נמצאת המרפסת ולהפריע לפרטיות הדייר שגר שם. ואולם אם אתם מאד רוצים את סגירת המרפסת תמיד ניתן לקרוא לנו לשם רה-ארגון של הקירות והפיצולים השונים כדי ליצור את החדר הנוסף.

עבודה מהירה על ידי פועלים מנוסים

העבודה תתהווה על ידי פועלים מן השורה הראשונה שיבצעו את כל פעולות הסגירה: יציקת עמודי תמך, הפיכתם בהדרגה לקירות, סגירתם עם תקרה וציפוי בטון ממערבל. תהליך זה ייושם מהר מאד תוך הבטחה לליטוש המבנה החדש שנוצר על מנת שניתן יהיה לצבוע אותו באופן אחיד כמו את החלקים הוותיקים של מבנה המגורים שלכם.

ביסוס עבודה חוקית בלבד

אנו נברר עבורכם מהי הפרוצדורה לגבי הוספת חדר בממד ברשות המקומית בה אתם גרים ונדאג לכך שהאישורים יוצאו לטובתכם על מנת שניתן יהיה ליישם את הבנייה ללא תקלות. הוספת חדר במרפסת כחוק תבטיח שהמועצה לא תראה במהלך שלכם חריגת בנייה ותכיר בכך שהוספתם כחוק חדר לנדלן שלכם.

תוספות ושיפורי בנייה על פי דרככם

בתום הבנייה ועבודות שיפוץ כללי שיבוצעו אנו נסייע לכם לבחור חלונות ותריסים לפתחי האוויר החדשים שנוצרו ולגבש אותם כך שיתקבלו מעוצבים וגם פונקציונאליים על פי דרככם. בכך, המבנה יהפוך רשמית לחדר נוסף שניתן יהיה לאכלס בו מישהו עם פרטיות מלאה עבורו. הוספת חדר במרפסת ניתנת ליישום גם כחדר שירות נוסף, למשל משרד ביתי או שירותים. מי שהולך בקו זה יקבל גם תשתיות בנייה מתאימות שיסייעו להגשים את היעד של אותו חדר בדרך בה בחרתם. בכך, לא רק שיושלם פרויקט הוספת חדר במרפסת, הוא יהיה בדיוק בהוואי שאתם מבקשים להקצות לו: מגורים או שירות.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן