הוספת חדר בדירה קיימת מחברה קבלנית מקצועית

לא יהיה זה סוד לומר כי הוספת חדר הוא תהליך נדרש עבור לא מעט משפחות וקבוצות מגורים: ההחלטה לבנות חדר עבודה, להוסיף חדר לילד חדש שזה עתה נולד וכד' מתרחשת חדשות לבקרים בקרב לא מעטים. אנו נסייע לכם לממש את השאיפה הזו על הצד הטוב והמקצועי ביותר. מעוניינים לדעת מה השירות כולל?

גיבוי מלא מקבלן רשום

קבלן רשום לצורך שיפוץ דירה בתל אביב הוא קבלן הריסות ובניות אשר בשונה מאיש שיפוצים רגיל רשאי לבצע משימות אלה ורשום בספר הקבלנים המאושרים לפעולות אלה. אנו מוסמכים לבצע הריסות ובניות מכל הסוגים ומיישמים עבודה מקצועית /שקורצת לדיירים רבים המבקשים לשנות את מיפוי החדרים בביתם. הוספת חדר בבית קיים תתהווה על ידנו בצורה מקצועית ביותר ועל פי כל התקנים והחוקים.

הסדרת אישורי בנייה ופיצול

אנו נדאג להסדיר עבורכם את כל האישורים הנדרשים לביצוע שיפוץ בית והוספת חדר. בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים כי החדר הנוסף בבית יתווסף כחוק ויתהווה ללא ביורוקרטיה מיותרת. אם אתם מעוניינים לשנות את פני הבית שלכם ולהוסיף בו חדר, אנו נדאג לגבות אתכם כחוק ובהתאם לכל הפרוצדורות התחיקתיות הנדרשות לכך.

בנייה מקצועית על ידי עובדים מיומנים

בניית החדר הנוסף תיעשה על ידי עובדים מן השורה הראשונה בענפי הבנייה והשיפוצים ובהדרכתו של קבלן רשום בזמן אמת. הוספת חדר תתהווה בפרק זמן מהיר מאד. בתוך ימים ספורים כבר יהיה לכם חדר נוסף בבית שישמש אתכם להלנת בן המשפחה או הדייר הנוסף שזקוק לכך. אנו מתמחים גם בבניית חדרים נוספים שאינם משמשים למגורים כמו חדרי שירות או משרדים ביתיים.

התאמה לחומרי הבנייה בבית ליצירת מרקם עיצובי מתאים

אנו נשתמש בחומרי הבנייה שישנם בבית שלכם כעת על מנת להביא לשלמות בעיצוב וגם בסגנון הבנייה. בדרך זו החדר הנוסף יהיה חלק אינטגרלי עיצובי מהדקורציה הביתית ולא ייראה חריג. בכך, תוכלו להבטיח כי הבית שלכם יישאר בעל אופי דקורטיבי ייחודי גם לאחר שיפוץ זה. הוספת חדר תיעשה על פי סגנון העיצוב וסוג חומרי הבנייה הקיימים בבית כדי להבטיח בנייה שמתאימה לנעשה בחלל הפנימי. בכך, ניתן יהיה להציג בית מעוצב ובעל סגנון בנייה אחיד.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן