הוספת חדר בדירה להשבחה מחברה קבלנית מקצועית

מעוניינים לדעת כיצד תוכלו להשביח את הדירה שלכם כנכס להשקעה? הדבר הרבה יותר פשוט ממה שנדמה. אם הבית שלכם גדול, רב מפלסי וכל שכן צמוד קרקע עם חצר, ניתן לצאת לפרויקט של שיפוץ דירה בתל אביב עם הוספת חדר בדירה. אבל שימו לב: לא מדובר ביציקת קיר להפרדת אותו חדר מחדר האב בלבד אלא בסלילת כניסה נפרדת אליו כדי שישמש כמתחם השכרה שניתן להשקיע בו אשר מהווה כתובת נפרדת לשלכם. כיצד זה קורה?

הכל מתחיל ברעיון הכניסה הנפרדת

רעיון הכניסה הנפרדת במסגרת שיפוץ בית מתווה עיקרון מאד פשוט: לא חשוב מהו גודלו של החדר המפוצל, חשוב שלדייר שמקבל אותו תהיה דרך להגיע אליו בלי לעבור בסלון ובחדרים שלכם. רעיונות: מרתף הדירה, או חדר שנמצא במרפסת. במקרה  הראשון ניתן פשוט לסלול כניסה נפרדת בקו של הקומה התת קרקעית, למשל באמצעות 4-5 מדרגות יורדות מכיוון החצר. במקרה השני ניתן לבנות מדרגות עולות כלפי מעלה מהחצר לחדר המרפסת החזיתי ואת חלונותיו הקדמיים להפוך לדלת כניסה. בדרך זו יש לכם 2 פתרונות יצירתיים כיצד לממש הוספת חדר בדירה שניתן להשקיע בו נדלנית.

בנייה על ידי קבלן רשום מוסמך

הבנייה תתבצע על ידי פועלים מיומנים שיעבדו תחת הנחיותיו של קבלן רשום אשר עובד על פי תקן ודואג לכך שהבנייה תזכה לכל האישורים כולל טופס אכלוס. הבנייה תתבצע באמצעות חומרי איכות, מרמת זגוגיות החלון ועד רמת הבטון ותעמיד לרשותכם חדר לתפארת שניתן להשקיע בו נדלנית.

ניתן לערוך פיצולים פנימיים

במידה ואתם מחליטים להיפרד מנתח משמעותי מהדירה לטובת נדלן מניב באמצעות פיצול, הדייר שיקבל אותה יוכל ליהנות מכל התשתיות שניתן לספק. אם החדר גדול ממש ניתן לערוך פיצולים פנימיים שיביאו לגיבוש חדר אמבטיה ושירותים נפרדים ובמידה והחדר גדול ממש אז אפילו למטבח נפרד. במידה ומטרת ההשכרה העתידית שלכם היא לתיירים Airbnb למשל ניתן להסתפק בהפרדה לשירותים ומקלחת בלבד. משכירים רבים נוהגים לפתוח את המטבח שלהם לשוכרים בשעות מסוימות אבל כל אחד ושיקול דעתו. כך או כך, הוספת חדר בדירה למטרת השבחה נדלנית היא פעולה שלא מעט מבעלי הבתים הגדולים עושים כדי להפוך את רכישת הנדלן מן העבר לרווח בעתיד.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן