הוספת חדר בבית קרקע להכנסת דייר נוסף או ליצירת חדר שירות

בין אם המשפחה שלכם גדלה ובין אם החלטתם שמגיע לכם חדר שירות נוסף בבית, שיפוץ כללי או הוספת חדר בבית קרקע היא עבודה למקצוענים. אנו חברה קבלנית מורשה ורשומה אשר מתמחה בפירוק, הריסה ואיחוד דירות, כולל משימות בנייה מורכבות. כאשר אתם זקוקים להסדרת הוספת חדר בבית קרקע אנו נדאג להשלים זאת על הצד הטוב והאחראי ביותר.

בנייה אחראית בהתאם לחוק

אנו נדאג להסדיר עבורכם את כל האישורים הנדרשים לתחילת הבנייה. האישורים יכללו את כל מה שאתם צריכים בשביל להוסיף את החדר מבלי שנציגי הרשויות ירימו גבה או יכריזו בעתיד שהפרויקט אינו חוקי. אנו נדאג להוציא עבורכם את האישורים הללו ולדאוג שתוספת הבנייה תהיה חוקית לחלוטין. בנוסף, אנו נספק בניה מקצועית בהתאם לתקנים מחמירים ועמידה בדרישות שלכם לגבי מיקום החדר, הכניסות והיציאות אליו וממנו.

עבודה יסודית ממקצוענים

העבודה שאנו ניישם עבורכם במסגרת שיפוץ דירה תהיה על פי הזמנתכם. החדר ימוקם בדיוק במקום בו חשבתם למקמו, עם כל הכניסות והיציאות על פי המיפוי שלכם. במידה ולא באתם עם תכנית, ניתן להזמין את המומחים שלנו לביקור בבית שלכם לשם חיבור מק"ט הבנייה הפנימי המושלם שתוצאתו היא הוספת חדר בבית קרקע. העבודה תיעשה על ידי פועלים וקבלנים מבוקשים מאד בשוק, ובסופה תועמד לרשותכם בנייה איכותית בעלת תוצאה מספקת במיוחד.

עצבו את החדר הנוסף על פי דרככם

גיבוש גודל החדר וסוג הצבע או השליכט האקרילי שייצבע הם בחירה שלכם. חברת הקבלן תספק לכם מידע על מגבלות גודל החדר האפשריות בבית ואתם תוכלו לבחור ממרחב מדגם זה. חברת השיפוצים שלנו תספק לכם פרויקט הוספת חדר בבית קרקע על פי העיצוב שלכם ובהתאם לגודל החדר שתבחרו.

להשתמש בחדר הנוסף להלנה, עבודה או השקעה או השבחת נדלן

החדר הנוסף שייבנה יוכל לשמש להלנת אדם נוסף, או ליצירת חדר עבודה נוסף או פשוט להשביח את הנדלן שלכם עם חדר אחד יותר, במידה ותבקשו להרוויח על מבנה זה. הוספת חדר בבית קרקע מספקת לו את כל הסיבות להיות יותר מלוטש, יותר יוקרתי בפאן הכלכלי, ובגדול – עם יותר אפשרויות למגורים ולהתנהלות.

.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

וואטסאפ
צריכים עזרה?
Interior Studio
היי,
אשמח לעזור לך בוואטסאפ!
Call Now Button דילוג לתוכן